Bon dia!
En aquesta entrada voldria parlar del que ha estat una de les meves últimes
activitats. Es tracta de la línia del temps. Al principi del període de
pràctiques la meva tutora em va comentar que a cada aula te una línia de temps
que es va completant amb el transcurs del curs amb dates puntuals. La nostra
només tenia dos: l’any en que els nens estaven a tres anys i l’any en que
estaven a 4 anys. Així que, després de parlar-ho amb la mestra vaig decidir que
podríem fer la data de naixement de tots els infants i penjar-ho per ordre.
Després de pensar com poder introduir-ho amb el projecte vaig aprofitar que
un durant una sessió ens vam pesar i els hi vaig plantejar els hi vaig plntejar
que si el que més pesava era el més gran. La meva tutora em va dir que aquest
aspecte ja ho van treballar l’any passat així que ho vaig reduir i els hi vaig
dir que podríem fer una línia de temps del nen o nena més gran al més petit. Els
varen acceptar. Era personalitzable i cada nen el decorava i el preparava com volia. Acabo amb algunes imatges.
Per últim voldria comentar breument com m’he acomiadat dels infants. Feia dies
que em preguntaven per que duia el mocador i com tenia els cabells. Vaig fer
dues coses. Per un costat un joc en que acaba ensenyant-los i per un altre un
conte que explicava el per que me’l posava i la meva situació quan era petita,
és a dir, quan vaig arribar aquí i em veia diferent dels altres infants..
Aquest últim conte em va agradar molt per que volia que els nens que es sentien
diferents es sentissin identificats i els que no per compdre els seus companys,
sobretot una nena morena del l’Àfrica. Vaig acabar amb preguntes relacionades
amb el respecte, la diversitat i la igualtat.
Fins aquí vull!
Bloc revisat: veig en el teu bloc una gran implicació. Has fet totes les entrades i has proposat moltes activitats.
ResponderEliminar