En la següent entrada voldria parlar de la sessió
de psico que vaig dissenyar. Li havia proposat a la mestra de psico que si
podríem fer la representació amb un full continu. És a dir, en comptes de
cadascú tingui el seu paper, tindríem un grupal que representaria la nostra
classe. Ella va acceptar i em va proposar de fer la sessió jo i que ella em
guiaria si ho necessitava, vaig acceptar sense dubtar-ho. Llàstima que quan va
arribar el dia, ella no va poder venir per que substituïa a una mestra que
estava de baixa.
De totes maneres he fet psico i la meva tutora em
va acompanyar. Tenia la intenció de fer un circuit amb el material de educació
física de l’edifici de primària, ja que el d’infantil és molt escàs. Però com
se’ns va retardar una de les entrevistes que fèiem del projecte de millora i no
em va donar temps anar a buscar el material. Així que em vaig apanyar amb el de
la sala.
La meva sessió estava centrada en dos objectius:
-Desenvolupar les habilitats d’equilibri i control
del cos.
-Explorar i conèixer diferents moviments del cos trepant
i saltant.
Així que per una banda d’un mòdul allargat que
havia se’m va acudir ficar-li petites peces que encaixen perfectament. A la
imatge es pot veure millor. En aquest cas es tractava de passar pel damunt
sense caure. Per altra banda, vaig ficar unes escales i els hi vaig donar la
consigna de que havien de pujar per aquestes i fer diferents salts.
Em va soprendre que va anar molt bé. Voldria focalitzar
en un grup de nenes que no feia res més que jugar a mamàs i papàs en totes les
sessions de psico. En aquest cas quasi no es varen desprendre del mòdul que
havia format amb vàries peces per l’equilibri. El mateix va passar amb el del
salt.
Encara que havia
aquests dos petit circuits, els infants tenien llibertat de jugar el que
volien. Tinc planejat en la pròxima sessió tornar a posar els dos i afegir-ne d’altres.
Fins aquí avui!
No hay comentarios:
Publicar un comentario