jueves, 2 de abril de 2015

Pel que fa a la psico...

Bona tarda.

                Aquesta entrada la vull dedicar a la psicomotricitat. Vull començar dient que l’aula és molt petita i que el material disponible dona poques possibilitats de joc. Jo fins ara he realitzat tres sessions de psicomotricitat per que la mestra de suport que les realitza no estava. La veritat que m’he trobat amb aquestes dues limitacions: per una banda l’espai i per l’altre el material.

Dues de les sessions simplement vaig preparar la torre i treure el material del joc simbòlic. La tercera vaig preparar amb el poc material que tenia disponible un circuit. A mesura que ho preparava els hi preguntava als alumnes que els hi pareixia. Per a les pròximes vegades intentaré preparar sessions abans d’hora i mitjançant una petita assemblea escalfar i parlar sobre el que volen fer i el que veuen a la sala. El problema és que el temps no dona a més ja que la sessió és de 45 minuts.





Pel que fa a les cointervencions amb la mestra de psicomotricitat són favorables ja que des d’un primer moment compartíem diferents observacions dels alumnes així com altres aspectes de la avaluació. A més, a l’hora de representar, ho fem de forma conjunta. És a dir, una vegada que els infants representen el que han jugat nosaltres apuntem el full el que ells mateixos ens expliquen sobre el dibuix i la sessió de joc.

De cara a les properes sessions després de la setmana santa, voldria presentar altres formes les sessions de psicomotricitat així com introduir altres formes de representació, ja que només es duu a terme els dibuixos en un full. És veritat que li vaig comentar a la mestra algunes altres formes de representar però penso que no la vaig acabar de conveçer.

Fins aquí aquesta entrada!


No hay comentarios:

Publicar un comentario