Bona tarda.
Aquesta entrada la vull dedicar
a la psicomotricitat. Vull començar dient que l’aula és molt petita i que el
material disponible dona poques possibilitats de joc. Jo fins ara he realitzat
tres sessions de psicomotricitat per que la mestra de suport que les realitza
no estava. La veritat que m’he trobat amb aquestes dues limitacions: per una
banda l’espai i per l’altre el material.
Dues de les sessions simplement vaig preparar la torre i treure el material
del joc simbòlic. La tercera vaig preparar amb el poc material que tenia
disponible un circuit. A mesura que ho preparava els hi preguntava als alumnes
que els hi pareixia. Per a les pròximes vegades intentaré preparar sessions
abans d’hora i mitjançant una petita assemblea escalfar i parlar sobre el que
volen fer i el que veuen a la sala. El problema és que el temps no dona a més
ja que la sessió és de 45 minuts.
Pel que fa a les cointervencions amb la mestra de psicomotricitat són
favorables ja que des d’un primer moment compartíem diferents observacions dels
alumnes així com altres aspectes de la avaluació. A més, a l’hora de
representar, ho fem de forma conjunta. És a dir, una vegada que els infants
representen el que han jugat nosaltres apuntem el full el que ells mateixos ens
expliquen sobre el dibuix i la sessió de joc.
De cara a les properes sessions després de la setmana santa, voldria
presentar altres formes les sessions de psicomotricitat així com introduir
altres formes de representació, ja que només es duu a terme els dibuixos en un
full. És veritat que li vaig comentar a la mestra algunes altres formes de
representar però penso que no la vaig acabar de conveçer.
Fins aquí aquesta entrada!
No hay comentarios:
Publicar un comentario