jueves, 2 de abril de 2015

Cal esforçar-me més en l'organització, ambientació i millora dels espais...

Bona tarda.

                En la següent entrada voldria comentar dos casos el els que he col·laborat en l’organització, ambientació i millora dels espais de l’aula.

En primer lloc, ja des del començament del període de pràctiques la tutora em va comentar que li agradaria distribuir la classe de diferent manera i que si tenia alguna proposta la compartís amb ella. Jo vaig fer un plànol en que li anava a proposar canviar el racó de matemàtiques per la taula on la mestra deixava les seves pertinències. El fet és que abans de comentar-li a la mestra ell m’ho va comentar, és a dir que vam coincidir amb el canvi. El dia següent estava fet.



En segon lloc, un dia parlant de l’agenda del dia, la mestra em va comentar que no la feien gaire vegades per que havia poc temps per fer l’assemblea i aprofitava el temps amb altres aspectes, temàtiques o converses més profitoses. Els hi va proposar als alumnes fer una agenda setmanal en comptes de diària. Ells van acceptar gratament. Jo en aquest cas la vaig ajudar amb la preparació del que seria el plafó per a l’agenda setmanal.




Podria incloure també que la posada en comú en un full entre els alumnes d’una activitat del rellotge la varem penjar al mural del projecte de l’aula. Ells em varen proposar el lloc. Penso que haria d'haver fet que els alumne ho aferressin per ells mateixos, ho tindré en compte per la pròxima vegada. 


Tot això pel que fa a l’aula. Respecte al centre penso que no he fet res fins ara. I per això mateix, considero que és un altre punt on m’he d’esforçar més, ja que penso que estic molt centrada en la meva aula i en ocasions se m’ho oblida la resta dels membres del centre. Espero i tinc esperances que per al segon i últim període de pràctiques hagi millorat.



Fins aquí aquesta entrada. Fins la pròxima.

No hay comentarios:

Publicar un comentario